Wat doen we dan met de  auto-sluis, die bedoeld

Is om spitsverkeer te minderen over secundaire wegen en

die hier in de buurt veel voorkomt (delft).

Er staat een stoplicht bij en er mag een auto per 20-30 seconden

Door heen. Geeft soortgelijke filmpjes als de bussluis van MvE

Ik heb ze voorlopig als Bollard ge-tagged. Met

Bicycle en foot =yes

Maar auto’s kunnen er wel langs natuurlijk.

Gert