Ik wil graag weer eens aandacht vragen voor het renderen van de friese
layer.
Eerst was het zo dat alle plaatsen getoond werden en had een plaats een tag
name:fy, dan werd deze gebruikt ipv de normale name tag. Dit leverde een
mooie kaart op.
Op een gegeven moment werden alleen nog maar de plaatsen met een tag name:fy
van een naam voorzien. Plaatsen die al officiƫel een friese naam hebben en
zonder name:fy (waarom zou je dat dubbel doen) werden niet meer gerenderd.
Dit vond ik al wat minder, eigenlijk al zeer onwerkbaar.

Nu wordt er echter helemaal geen naam meer gerenderd op de friese layer, en
ook niet op de carnaval layer (die binnen enkele weken ook wel weer actueel
zal worden). Ook geen straatnamen e.d. Dit lijkt me helemaal niet de
bedoeling.

Groeten Theun,