Van: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-boun...@openstreetmap.org] Namens YRS
Verzonden: woensdag 29 april 2009 16:53
Aan: talk-nl@openstreetmap.org
Onderwerp: [OSM-talk-nl] dorpscentrum verzopen

Weet iemand waarom Mapnik ons dorpcentrum ineens laat onderlopen? Het is

    door een soort eiland doordat de omsluitenden vaarten op elkaar uit
komen. Ik heb daarvoor een Relation gebruikt volgens "het boekje". Het
werd in eerste instantie ook goed gerenderd maar ineens is er alleen
maar water. Is er iets veranderd en moet ik iets aanpassen?

http://www.openstreetmap.org/?lat=51.98916&lon=4.50128&zoom=17&layers=B0
00FTF

Vast dank voor de reactie