Beste Talk'ers,

Deze onderwerpen lijken mij een presentatie waard:

quadkopter (Stefan?)
openstreetphoto (Stefan?)
stichting Open Geo (Milo?/Stefan?)
yournavigation, Garmin kaarten (Lambertus?)
OpenStreetMap algemeen en de nieuwe licentie, Voorbeschouwing SOTM? (Henk?)
Editing 101 workshop (Gert en MvExel)
Potlatch naar JOSM (Gert?)
surface toepassing (MvExel)
6 PP (Kees van den Broek?)
Merkaartor?
tagging workshop?
toepassingen/produkten welke gebruik maken van OSM? (Milo?)
We-Travel
openfietskaart (Rob?)
openwandelkaart (Rob?)
Stammtisch (Floris?)
OpenCellID? (Martijn Pannevis)
wikipedia en OSM (dit jaar gaat Wikipedia standaard OSM-kaarten
gebruiken)? (iemand van Wikipedia uitnodigen?)
KPN WaarZitWie (KPN'er uitnodigen?)
"Plan Milo" (Milo ... )

De dag duurt van twaalf 's middags tot vijf uur eind van de middag.
Uitgaan van negen presentaties van half uur (zodat er een half uur speling
over blijft), of half uur en aantal van kwartier.

Is er binnen OSM geld beschikbaar om sprekers presentje te geven? (Flesje
wijn etc.)

Wat vinden jullie?