Leuke demo, ik ga hier zeker wat met expirimenteren.BTW, kun je van de query
in de demo misschien ook dit maken:

SELECT long, lat FROM nodes_legacy, node_tags WHERE id = node AND ((k
= 'amenity' AND v = 'atm') OR (k = 'atm' AND v = 'yes')) LIMIT 100000;

Ik mis namelijk nu nogal wat pinautomaten welke bij een bank staan.

Niels Leenheer