Dat weet ik, daar hebben we aanstaande zaterdag nog over gesproken op de
officieuze openstreetmap gebruikersdag in Baarn. Voor zover ik weet is
het boek van Jochem en Frederik niet "open". Niet omdat ze dat zelf niet
wilden, maar de uitgever zat hier tussen. Ook hoorde ik dat het boek van
onze oosterburen vooral een opsomming is en geen handvest.

Ik heb ze al een aantal weken geleden een mailtje gestuurd met het
verzoek, maar geen reactie gehad. Daarom ga ik nu, helaas, van scratch
beginnen, ik wil geen licentieschendingen op mijn bordje krijgen.