Op 16 augustus 2009 15:13 schreef Milo van der Linden het volgende:
> Ik zou adviseren, zoals ook al eerder in deze thread, om de volgende
> vuistregels te nemen:
>
> - taggen wat er is, geen gekunstelde alternatieven taggen omdat het er
> dan mooier uitziet.

Maar kom ik weer terug bij mijn eerste vraag: Hoe moet ik het dan
taggen. Zoals het nu is, is het in ieder geval niet goed. Het zijn
geen bruggen, maar duikers. Dan het water maar opsplitsen?

> - een onjuiste rendering op de wiki of hier op de nl lijst posten, het
> liefst met een screenshotje zodat onze stylesheet experts er naar kunnen
> kijken.

Zie het voorbeeld van het Muntplein van Lambert. Of bijvoorbeeld deze
kruisingen hier in Den Haag.
http://www.openstreetmap.org/?lat=52.06198&lon=4.27402&zoom=17

Eenzelfde situatie. Vanaf de straatkant gezien bijna niet meer als
brug herkenbaar, maar het water loopt er echt goed onderdoor. Zeker
niet 4 aparte bruggen voor de rijbanen en fietspaden. Zo zijn er in
Den Haag wel tientallen voorbeelden te vinden.

> - Indien je info hebt waar momenteel geen, of enkel een tagging voorstel
> bestaat, toch taggen, volg je gevoel. Dit kan altijd later worden
> verbeterd en als je het niet tagged is het risico dat jou bevinding
> verloren gaat veel groter.

Mijn gevoel is als beginner nog te klein om dat te durven volgen.

Gegroet,
Frank