Van: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-boun...@openstreetmap.org] Namens Roeland Douma
Verzonden: zondag 25 oktober 2009 22:10
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Mapping Party Ilpendam

Hey,

Voor dat soort dingen was ik al bang. Maar daarom doen we dus ook de
mapping party!

Prima idee wat betreft de gebouwen. Importeren wat we kunnen gebruiken
(en wat het geheel completer maakt).

Ik trek nu de laatste planet-benelux binnen zodat we mooie plaatjes
kunnen
krijgen:

* Nu
* Na import/overtrekken
* Na mappen

Het zou een nog completer beeld moeten geven en vaak gaat (globaal)
gebouwen intekenen beter met de luchtfoto's dan als je rondjes gaat
lopen met je GPS.

Groet,
--Roeland