Op 26 oktober 2009 10:55 heeft Milo van der Linden <m...@opengeo.nl>
het volgende geschreven:
> Leuk!
>
> Paar change requests om de poi downloader nog geschikter te maken voor
> "algemeen gebruik"
i> - Kan de "wizard-balk" BOVEN i.p.v. onder? Dit maakt dat ik ook op mijn
> netbook een leesbaar scherm krijg

was ik ook al over aan het denken, dan kan de page titel balk er ook
uit aangezien die wizard dit al verteld

> - Kan de volgende knop eruit en bij het selecteren van een poi klasse
> een automatische sprong naar het volgende scherm?
> - Idem voor de bestandsformaat pagina?

goed idee

> - Kan voor de download knop een mooie afbeelding worden gemaakt?

ofcourse.. ik zal eens rond zoeken of heb je al ergens een mooie
gezien (cc-by-sa/freeware ofcourse)

> - Zijn de afbeeldingen die er nu op staan CC-by-SA of publiek domein?

ja, daar zijn ze op geselecteerd..

Rob