Sybren A. Stüvel wrote:

> Dat maakt mij niet uit. Het is een way die zegt name=Beverwijk en
> gedeeltelijk is dit niet waar. Blijkbaar maakt Navit hier gebruik van,
> en raakt in de war. Het is natuurlijk altijd de discussie of de data

Als Navit hiervan gebruik maakt en niet van de echte grenzen, dan is
Navit een "beetje dom".

Ik kan namelijk zo minstens een handvol plaatsen opnoemen die niet in
Navit gevonden kunnen worden, omdat iemand in OSM de landuse=residential
gewist heeft. En dan heb ik het alleen nog maar over 1 Zeeuws eiland en
de Kop van NH, dus wie weet hoeveel plaatsen in OSM niet meer voorzien
zijn van een landuse=residential vlak.

In ieder geval goed dat je die situatie bij Heemskerk hebt aangepast.

--
Lennard