Van: talk-nl-boun...@openstreetmap.org
[mailto:talk-nl-boun...@openstreetmap.org] Namens "Sybren A. Stüvel"
Verzonden: zaterdag 13 maart 2010 10:07
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Geocalculaties

On 13-3-2010 10:00, Dick wrote:
> Wat ik zoek is een 3D modeller waarvoor ik eenvoudig een osm
> import/export filter kan maken en waarin ik een foto (rechthoek met texture?)
> kan zetten.

Check Blender: http://www.blender.org/

Het is Open Source dus goed voor je portemonnee en je karma, en een van de
beste 3D applicaties die ik ken. Je kan het scripten met Python (ook Open
Source, en net als Blender een product van Nederlandsche bodem) waardoor
importeren/exporteren erg makkelijk is - mits je het formaat kent natuurlijk.

Groet,
--
Sybren A. Stüvel
http://stuvel.eu/