Met dit weer heb ik de utrecht party maar laten zitten,
er was daar toch niet zoveel te doen wat ik aardig vindt.

Gister wel wezen fietsen in o.a de albasserwaard.

http://openfietskaart.nl/?zoom=13&lat=51.87325&lon=4.71604&layers=B0000TFFFFTF

Wat is het daar een rommeltje met de fietsroutes.
Vroeger was dit een bijna geheel gemapped, tenminste
het westelijk deel bij kinderdijk.
Waar zijn al die routes gebleven ???

Kunnen we ergens zien of er routes verwijderd zijn, en door wie ??

Van wegen en relaties kan je eenvoudig zien wat de history is,
maar van verwijderde data.....

De nog aanwezige routes staan op naam avn Gercokees en Cartinus..

Kunnen jullie (als je dit draadje leest tenminste) wat licht laten schijnen ??

Gert
ceteste