Beste allemaal,

Ik ben bezig met een NL handleiding voor het maken van een eigen tileserver
die zichzelf up-to-date houdt.
Doelgroep is mensen met minimaal een klein beetje ervaring op de
linux-command line , maar niet noodzakelijk met OSM-specifieke tools.
Ik put uit een beetje eigen kennis en ervaring, en een beetje uit bestaande
handleidingen en instructies die her en der te vinden zijn (in het Engels).
Hier is het werkdocument waarin iedereen kan editten:

https://docs.google.com/document/d/1XYqiwCz0C706lZmta8Bv759xM4tQ5ikPLf7gli2ekWo/edit?hl=en&authkey=CJz26_gN#

Ik heb de volgende vragen:
* De laatste stap, het opzetten van de webserver met openlayers en het
renderen van de tiles, heb ik nog niet beschreven en ook nog nooit gedaan ;)
In elk geval niet met een steeds updatende database. Wie heeft zin om dat
aan te vullen?
* Wie kan eens door het document heenlopen en kijken of het allemaal een
beetje klopt?

Lijkt mij een mooi ding om te hebben op de website. Ik denk dat er wel
belangstelling voor zal zijn.

Martijn van Exel +++ m...@rtijn.org
laziness – impatience – hubris
http://schaaltreinen.nl | http://martijnvanexel.nl |