Dat van Tilburg had ik ook niet meteen gezien, alleen dat het
markermeer droog lag zag ik.
En verder wat andere vage dingen, zoals paden waar een stuk ontbreekt.
En er zijn best wel wat kentekens die niet inherkenbaar gemaakt zijn
in streetview.

Naja, die mensen bij Google moeten het zelf weten, maar iedereen die
het mij vraagt raad ik osm aan :)
Q: wat?
A: kijk op oh-es-em-punt-org (jammer dat we geen kort domein voor de
.nl site hebben. Jammer dat osm.nl met voetbal te maken heeft)

Peter

Op 22 december 2010 10:48 heeft Floris Looijesteijn <o...@floris.nu>
het volgende geschreven: