\ik geloof dat dit mijn eerste post op Talk-nl is dus even kijken of het
goed gaat.
Zoals je Stefan weet ben ik daar ook al eens mee bezig geweest. Als het
automatisch kan dan graag. Ik ben liever lui dan moe maar vrees net als
Frank dat dit lastig wordt. Ik heb ooit een concept gemaakt om mappers te
helpen deze data in OSM te krijgen.

Dat heeft me best veel moeite gekost (ben geen ICT-er) maar het idee
spreekt me nog steeds aan.
Zie hieronder voorbeeld van kaart met een aantal POI. Let niet er even niet
op of alles juist is.. het gaat meer om het concept.

http://home.xmsnet.nl/peewee/poi.html
Klik op de POI en je ziet een paar opties.

Is dat iets dan anderen op OSM-talk ms kunnen verbeteren? Als ik me goed
herinner zou Stefan misschien nog eens een poging wagen zo'n dergelijk
kaartje te maken. Misschien per catergorie POI omdat het anders wel erg vol
wordt.

Misschien ook een onderwerp voor tijdens een OSM borrel in Utrecht?

Op 3 augustus 2012 14:56 schreef Frank Steggink <stegg...@steggink.org> het
volgende: