On 11/16/2014 07:06 AM, Ronald Stroethoff wrote:

> http://www.openstreetmap.org/changeset/26714979

In deze changeset worden wel meerdere wikipedia tags verwijdert om
alleen de primaire taal over te houden.

Als ik even snel kijk naar de andere talen hebben die artikelen geen
meerwaarde over het artikel in de primaire taal. Maar ik ben niet alle
talen machtig om het inhoudelijk goed te kunnen beoordelen.

In principe zie ik ook geen probleem met deze changeset.

Mocht je van mening zijn dat de extra wikipedia tags toch wel meerwaarde
bieden, ze dan gerust terug en ga in discussie met Jake Strine over het
verwijderen van de tags.

Mvg,

Bas

--
 GPG Key ID: 4096R/E88D4AF1
Fingerprint: 8182 DE41 7056 408D 6146  50D1 6750 F10A E88D 4AF1