On 11/13/2014 06:29 PM, Maarten Deen wrote:

> Welk gedeelte. Van Venray naar Helmond staat het op 80, dat zal wel
> kloppen. Door Helmond is het 50, ik denk dat het alleen het stuk tussen
> Helmond en Eindhoven is wat op plaatsen niet klopt. Daar is de laatste
> tijd wel wat gewijzigd met de Brandevoort dreef en ik kom er ook niet
> elke dag.
> Als je er was, kun je aangeven wat precies niet klopt?

Er waren meer verschillende snelheden. Weet het helaas niet meer uit
mijn hoofd. Aangezien ik daar verder nooit kom en ik aandacht bij de weg
moest houden leek het me onverstandig om aantekeningen te maken tijdens
het rijden. Misschien kan iemand die daar regelmatig rijdt het herzien
of meer informatie verstrekken.

Stichting OpenTaal      http://opentaal.org
                        http://twitter.com/opentaal