Hoi Maarten,

Ik neem graag een laptop voor je mee, met zoveel ervaring zou ik je niet
willen missen.

Je kunt je registreren op Eventbrite:

https://www.eventbrite.com/e/registratie-openstreetmap-maastricht-de-nieuwe-buslijnen-28432144309

Er wordt aan pizza's gewerkt, maar dat is nog niet helemaal zeker.

Groeten,

Reinier