OK,
Multumesc tuturor pentru raspuns. Intr-adevar, vazusem si eu ca landuse=university nu exista, d-aia am intrebat.

Initial era construction si partial parca industrial. Sunt multe erori de acest fel prin Constanta, de exemplu vineyard printr-un cartier de blocuri, industrial sau construction unde e retail sau residential etc.

Aici am pus residential, apoi area cu amenity=university, si am marcat cladirile separat, etc.

Despre asta e vorba daca va intrebati:
http://www.openstreetmap.org/way/264154412#map=18/44.21610/28.62433

O seara buna!

Bogdan

Pe 02.03.2014 16:50, Filip Chirita Rares Cristian a scris:
Salut,

De fapt, e amenity=university pentru tot spatiul. Daca te uiti pe http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:building au explicat ca "Use amenity <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:amenity>=university <http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:amenity%3Duniversity> for the whole university area."

De asemenea, te poti uita si pe http://taginfo.openstreetmap.org/search?q=landuse%3Duniversity sa vezi ca nu exista decat 28 de landuse=university in toata lumea, asa ca as sugera sa pui amenity=university pentru tot campusul.

Rares

    Salut.

    Fiind in interiorul unui oras, deja exista  un landuse residential
    al orasului. Toata zona care delimiteaza universitatea o poti pune
    ca landuse=university, exact cum ti-a explicat si Rares.