Jag har taggat en liknande byggnad. Det var ett tvåvånings
flerfamiljshus. På övre plan finns lägenheter som nås vid utvändig
trappuppgång. På nedre plan ingång till varje lägenhet direkt från
gatan. Övre plan har husnummer 21a till 21d, nedre plan 23a till d

Jag använde en interpolation där och tyckte resultatet blev rätt bra.

Mvh

Anders