Hej!
Det ser bra ut tycker jag, och eftersom jag renderar en egen karta som är
otroligt känslig på hur kustlinjen är ritad och renderingen fungerade bra
för mig så är ändringen helt ok!

Se här:
http://skoterleder.org/?zoom=13&lat=64.67104&lon=21.16934&layers=B00000TF

Jag har letat fel i kustlinjen på andra ställen där det inte blivit rätt
och då har inte mapnik kartan varit uppdaterad fast det gått veckor. Det
gör dock att det är lätt att se om någon ändrat kustlinjen...

Så det är bara att vänta!
/Henrik