Är det någon som vet nåt sätt att konvertera från geojson till osm eller
annat osm-kompatibelt format så man kan titta på datan i josm, den enda
"gis-editorn" jag har tillgång till? Verktyget på osm-wikin verkar inte
finnas kvar:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Converting_map_data_between_formats