Låt gärna bli att koppla ihop. Det vanligaste är att inte göra det och dessutom
gör det databasen mycket mer svårredigerad. Personligen filtrerar jag ofta bort
ytor när jag jobbar med vägar och vice versa och då kan det bli tokigt när
någon fäst allt möjligt i vägarna.

/Andreas

Skickat från min iPhone