Jag har tittat på https://atakua.org/p/nmd/vinon-3.osm.gz och har en fråga:

Om man tittar på områdena kring nod -1424890 (59.18809091653,
15.73068800312) så har området öster om (way -1434062), samt väster om (way
-1434100) denna nod exakt samma uppsättning tags:

    "landuse"="forest"
    "leaf_type"="broadleaved"
    "source"="NV NMD2018"
    "leaf_cycle"="deciduous"

Borde inte detta betyda att dessa områden med bör slås ihop till ett enda
större område?

mvh