Tack!

Jag har granskat lite till och har lite kommentarer.

*I Skåne har jag taggat gårdar med de namn som finns på Ekonomiska kartan.
Detta har jag gjort genom att rita en farmyard runt gården och sätta
name-tagg på denna. Dessa dubbletter måste det kontrolleras mot.
*I städerna ser det ut som att det gjorts ett slumpmässigt urval av
stadsdelar. Dessa bör antagligen städas bort, då de naturligtvis inte ska
taggas som village eller liknande och datan troligen dubblerar sådant som
ligger inlagt med boundary-taggar.
*I Lund såg jag att "Norra Fäladen" radbrutits och detta gjort att datan av
någon anledning blivit dubblerad, med en place-tagg med namn "Norra" och en
med namn "Fäladen".
*"Gullåkra" har inte fått träff mot "Gullåkra by", trots att noderna är
placerade nästan på varandra.

Jag tror det kan finnas en poäng att arbeta med den här datan, men att den
tillgängliggörs för nerladdning för användare som med eget omdöme laddar
upp datan efter att ha tvättat den i områden de har hyfsad lokalkännedom så
de kan bedöma datans lämplighet.

Jag tror inte det är lämpligt att importera det här datasetet.