Felöversättning. ”Motorväg” är ”motorway”. Highway är det som åsyftas här dvs alla vägar med highway-tagg.

Skickat från min iPhone

15 feb. 2023 kl. 18:11 skrev Salim Baidoun <salim.baid...@tomtom.com>:

Hej Svenska OSM samfundet.

Jag kontaktar er den här gången för att dela en ny MapRoulette-utmaning för att ansluta isolerade motorvägar. Materialet för utmaningen genererades utifrån vägklasser och deras koppling till resten av nätet fördelat i hela landet.

För mer information om våra dataförbättringsaktiviteter i Sverige, kolla in vår GitHub-sida. Meddela mig om du har några funderingar eller feedback.

Önskar er alla trevlig redigering!

Salim A. Baidoun / Community & Partnerships - Global