Igazából nem értem mire volt válasz a levele, ugyanis ....
- amitt eddig láttam, tényleg a SMART szoftvere a legjobb, én is ilyet vennék, ha ilyen döntéshelyzetbe kerülnék. (le is cserélném a QOMO-mat, ha lehetne :)))) - ha minden igaz (és nem csak névazonosság), akkor együtt ültünk az LSK-nál múlt szerdán. Engem ők meggyőztek. Ebben nincs vita köztünk. Amit megjegyeztem, hogy egy csomó funkció csak kiegészítők megvételével él, azok ára pedig igen magas (szerintem)
pl:
- szavaztató-rendszer kütyüi
- az a bizonyos szkenelő/írásvetítős webkamaera-kütyü
- digi-palatábla a "ceruzával" stb.
Ez mind több százezer forint.
De ettől még tényleg a SMART a legjobb szerintem is.
Bálint István

Fodor József írta:
Tisztelt Bálint István!

Jelenleg a "soft" táblák között a saját tapasztalatom alapján a SMART az egyik legjobb. Természetes, hogy az árban a tábla és a szoftver tartozik bele. Node milyen szoftver! Erről véleményt igazán csak az tud mondani, aki egyik illetve másik szoftvert nap mint nap használja. Milyen kiegészítőkre gondolt? Mert egy normál oktatáshoz illetve előadáshoz nem kell semmilyen más eszköz, mint a tábla, a szoftver, a projektor és a számítógép. Az EDU árak pedig igen jók. Mondom ár-érték-használhatóság-support figyelembe vételével. Bátran ajánlom a vételét bármikor. A szükséges igények alapján a magyarországi disztribútor kézséggel áll rendelkezésre. Ez tényleg így van.

Tisztelettel: F. József