In doua vorbe: impresionante eforturi! Si inca una: felicitari! :-)

Sincer, nu pot decit sa ma declar impresionat de perseverenta cu care
va urmati "crezul", si de atentia pe care o acordati detaliilor (i.e.
lansarea aplicatiilor pentru a deactiva dialogurile de licenta -- nu
stiu nici un alt "support guy" care sa faca treaba asta). Si cred ca
ati abordat o tactica potrivita, aceea a pasilor marunti (azi o
instalare de OOo, miine o conversie de fisiere, poimiine o discutie cu
cutarescu si explicat de ce schimbarea, etc.). Mult succes pe mai
departe!

Si citeva comentarii, printre rinduri...