Augustin Moga wrote:
Cristian Secară wrote:
> On Fri, 1 Jun 2007 07:15:03 -0700 (PDT), Marcel-Titus MARGINEAN wrote:
>

> În lumea de "business" în care mă învârt, dacă un partener mă miroase
> că nu sunt în stare să-mi cumpăr o amărâtă de suită de birou, devine
> suspicios și nu se mai grăbeşte să facă afaceri cu mine

- Pe de alta parte s-ar putea ca unii sa gindeasca la modul: "Iata un
baiat destept; in loc sa dea banii pe cea mai populara suita de birou,
prefera sa lucreze cu una gratuita si sa investeasca putin efort in
rezolvarea diferentelor dintre suite. Pare sa aiba atributele unui bun
gospodar. Merita sa fac afaceri cu el, pentru ca m-as astepta sa nu
aiba preturi umflate artificial pentru serviciile pe care le ofera..."

Da, dar asta doar daca ai de a face cu vreun manager de la o firma de soft. In rest nu te astepta sa stie cu ce se manaca un calculator.