"So, if you save out a blank text document or spreadsheet from OpenOffice
you'll get the following set of extended properties, and not a single one of
these appear in the ODF standard (many of these directly impact the
interoperability of the document in terms of layout and display)" .. si
urmeaza o lista de properties care sunt 'application defined'.

Daca am inteles bine in linku dvs Brian Jones afirma ca aplicatia OpenOffice
exporta date nerespectand complet standardul ODF. Insa discutia pana acum
era despre un standard care defineste elemete de genul
"2.15.3.6autoSpaceLikeWord95 (Emulate Word 95 Full-Width Character
Spacing)". Daca
intr-o viitoare versiune de standard ODF o sa scrie "abc. emulate OpenOffice
or KOffice full-width character spacing" sunt de acord sa puneti un astfel
de link in discutie si sa le spuneti altora ca se uita la paiul altora ..
insa cei care au elaborat ODF nu au scris asa o chestie cu emulate [sau nu
am vazut eu asa ceva] ..

pana atunci linkul dvs e offtopic referitor la ce se accepta intr-un
standard [nu ce anume face aplicatia X - erau alte discutii despre
aplicatii, asta cu pianistul imi parea ca e vorba doar despre un standard si
despre cum a fost/este adoptat].

Multumesc,
Sorin