On Wed, 08 Aug 2007 13:32:38 +0300, Dan Masca wrote:

> Nu stiu cit are dl Winkler de a face cu MCTIul, dar stiu ca Teo are
> de a face cu TI-ul si sa ii dorim buna guvernare cu multe succese :
> http://www.gov.ro/presa/afis-doc.php?idpresa=56288&idrubricapresa=1&idrubricaprimm=&idtema=&tip=&pag=&dr=

Că tot vorbirăm de standarde și acum aici de MCTI, poate-i notifică
cineva pe cei de la guvern că paginile www.guv.ro sunt codate cu
charset=windows-1250, o codare care pe lângă că este proprietară și
nestandardizată în România, nu permite aplicarea legii 183 din 16 mai
2006 împreună cu ordinul 414 al ministrului comunicaţiei şi tehnologiei
informaţiei din 25 septembrie 2006.

Cristi