De la Dan Masca citire:
> stiti care au fost firmele din Romania care au lucrat ca si
> subcontractori la acest portal :
> http://www.business-entrepreneur.ro

Am incercat sa ma inregistrez ... da' se pare ca nu e pentru mine.
Formatul OBLIGATORIU pentru CUI este ROxxxxxxxx ... numai ca eu nu sunt
platitor de TVA ... deci nu am ce cauta acolo, CUI-ul meu, fara RO in
fata este "format invalid" desi nu-mi aduc aminte nici o reglementare in
care sa se specifice aceasta "obligativitate" :(

Am inceput "bine" ... sa vedem ce mai urmeaza :(

George Moga