On Mon, 15 Oct 2007 12:13:44 +0300 Mircea Sarbu <[EMAIL PROTECTED]>
wrote:
> Pe scurt: lucrez la un numar al revistei Net Report având ca temă
> centrală "Open source în întreprinderi" (adică, mai pe româneşte, FLOSS
> in enterprise environment).

Obiectez la această traducere. :) E teoretic corectă, dar "întreprindere"
tinde să însemne "fabrică" în română. Încearcă mai degrabă "open source
pentru întreprinzători".

Întrebări zic eu necesare, pentru clarificare:

1. Dacă e vorba de open source sau free software, sau amîndouă. Cu
diferenţa că open source e o tehnică de dezvoltare, iar free software este
softul care conferă utilizatorului libertăţile fundamentale definite de
Stallman.

2. Dacă la studiile de caz cauţi o mărime/amploare anume. Adică cel puţin
firme cu 10 angajaţi şi cifră de afaceri N ş.a.m.d. sau orice, de la
freelanceri la multinaţionale?

3. Dacă e vorba exclusiv sau în special de întreprinzători români.