To: <tic-lobby@agora.ro>
Sent: Tuesday, October 23, 2007 23:56
Subject: TIC-Lobby: Information R/evolution

Un scurt clip video despre cum a influentat Internetul modul in care
organizam informatia:
  http://www.youtube.com/watch?v=-4CV05HyAbM

Numa' bun pentru a explica domnilor ministrii speriati de computere
care-i diferenta intre "inainte" si "dupa" computer/Internet. Poate le
pica fisa si pun si de-o comanda de XO-uri (laptop.org) la tot
cartieru'...

A.M.