Ma tem ca nu e atat de usor pe cat este a face enunturi !
Din pacate, ceea ce nu se intelege niciodata este faptul ca nu poti
servi cetateanul atata vreme cat nu reusesti sa uniformizezi modul de
comunicare prin standard comun.
Standard comun ? Nu exista asa ceva pentru ca fiecare va cauta la
nivel regional sau local sa gaseasca o solutie simpla care sa faca
treaba, sa trimita datele intr-un format comun. Asta nu insemna ca va
exista un standard comun !
Ma uitam cu atata incantare la nemtii cu frumosul lor DOMEEA
koncept... deja la versiunea  2... Ehee neica ce inseamna sa te si
intereseze atingerea atat de mult ravnitului "nivel comun" in folosul
cetateanului.

Stiti cat va dura ? Muuuuuult dragii mei colegi, muuult cu mult
parandarat, cu procese cu DNA si apoi repede, repede intr-o luna (caz
celebru actualmente) se vor implini toate, prost cu hibe ca intr-un
cosmar perpetuu...

Dar e laudabil ca se doreste asta cel putin la nivel declarativ.

Succes colegilor implicati...