Nu numai "altii"  :-)...

Am prezentat recent la o conferinta internationala cateva ganduri despre
eGovernement. Se pot citi la
http://vasilebaltac.blogspot.com/2007/11/egovernment-and-digital-divide.html
O parere din 2001 din pacate inca actuala tot in acelasi site
http://vasilebaltac.blogspot.com/2007/03/egovernment-ntre-mod-i-necesitate.h
tml
La ROCS 2007 am fost poate mai categoric incluzand si un tabel pentru
evaluarea stadiului eGov cf. UE
http://www.idg.ro/rocs/center_agenda_egov.php si click pe ppt-ul respectiv

Cu bune urari de Sarbatori,

Vasile Baltac