Un an nou fericit vă doresc tuturor! Primiti această urare nu doar din
partea mea, ci si a altor membri care au adresat listei urari de bine,
(pe care din păcate n-am avut posibilitatea să le postez).

Folosesc această ocazie pentru vă anunţa că foarte curând TIC-Lobby îşi
va muta "sediul" pe Google Groups - variantă care s-a vădit cea mai
flexibilă şi mai potrivită pentru profilul listei. În zilele următoare
vă voi furniza informaţiile necesare pentru tranziţie (care sper că va
fi cât mai lină cu putinţă).

Mircea Sârbu

- moderator TIC-Lobby -