--- Zoli Herczeg <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Din acelasi motiv pentru care orice cod vechi este
> "insecure". Ca sa folosesc exemple Microsoft, nu
> cred ca are cineva curaj sa utilizeze Windows 95 sau
> IE4... decat in medii izolate. Deh, mintea
> programatorului de acum 10-15 ani era alta, iar
> amenintarile cu totul altele decat cele de azi. La
> fel, nu cred ca este sanatos sa stai acum pe un
> kernel 2.0 vechi de 10+ ani...

Nu ca as recomanda la altii sa incerce ce am facut eu,
dar aici e un experiment distractiv:

Am acasa un calculici vechi 486/40Mhz/64M. Am pus pe
el o versiune Linux de 10 ani (ca numai aia a bootat
pe el, saracu:-) dar (cu compilatorul si bibliotecile
alea vechi) am compilat ultima versiune de Apache si
Postfix. Am facut Apachele sa se prezinte ca IIS pe
Windows 2003 Server.

L-au atacat "flacaii" zi si noapte, trimiteau sute de
exploituri pentru Windows si in 2 ani nu i-au facut o
gaurice cat de mica. Acum instalez pe el FreeBSD, sa
ma mai joc un pic.

Ultima versiune si ghici ce.... booteaza fara probleme
pe 486/40, versiunile anterioare nu bootau, se blocau
la instalare, dar asta noul arata OK pana acum pe
rabla     aia. Numai ca dureaza, i-am dat sa instaleze
packetele (compresate la maxim cu bz2) si racaie la
ele cu orele sa le instaleze :-)