me polawe payagahala inna ona ekekuta owa therenawa.... Thamange
uddhachchakamata andu marukarala hariyanne na hariyata jokku marukaranawa
wage..... Nidahas Swadeena ratak kiyana thana ada mahinda innawa.... ape
kama, jathika hagima kiyana de athi une mekala simawe. eken proyojana
araganne nathiwa Anatha wechcha ali saha jeppo mangala mano hakim athulu
paharayange wairaya pirimahaganna merate janathawa edadennena. Merate monawa
unath pragathishili vidiyata hithana janathawa wadi prathishathayak innawa.
ea janathwage thindhu thirana thmai 2004 idan kriyathmaka wenne.... Hari dhe
ihalin anumatha kara..... JVP eka awasha mohothe niwaradi thirana nogena
kuhaka kamata ratata pitupawa (rata kiyanne Mahinda nowe)..... Uddhe
thiranathmaka awasthawe general strike ekak kadawala rata aulkaranna jvp eka
haduwata edha thamai merate minissu hariyatama wadakarapu dawasa (edha
kalutara north station eka laga signal lite wala cable kapuwe jvp pradesiya
sabawata tharaga karapu ekek). anna ekai merate minissunge uththaraya.   eke
prathipalayak vidiyata thamai merate pragathishili janthawage vadi
prathishathayaka chanda ahimivima. ada un bath gottange chandath nolabena
mattamakata vatila thiyanawa..... meke thiyana dushana nathikirima thamai
bahuthara janathwage ealaga elakkaya saha janapriya mathaya... mahinda
hamavitama hitiye janapriya mathaya samagai....  eken ratata awadak une
na.... Rate nidahas sadarana mathaya samaga ekaga wenne nathnam apita
Mahinda unath ekai.....