Peti sejuk mini
Harga RM100 kecuali yg hijau, RM200
Berminat reply

________________________________
From: knh <prestigecars_...@yahoo.com>
To: Tumpat@yahoogroups.com
Sent: Fri, December 3, 2010 11:40:53 PM
Subject: [ TUMPAT ] Jangan MELAYU merempat di tanah air sendiri! :

Jangan MELAYU merempat di tanah air sendiri! :
>> http://www.youtube.com/watch?v=i-T2FtPyxe0

Nasib anak cucu kita? 20 thn akan dtg b'gantung pada ekonomi bangsa kita!
Join perniagaan jual-beli di Internet & miliki kedai maya tanpa sempadan :
>> http://knh13.asd4blog.net
>> http://www.knh13.com/p/httpwwwbankrakyatnetrefknh13.html

Beli kereta RM0 muka :
>> http://www.knh13.com

BONGKAR! Misteri tarikh lahir anda :
>> http://knh13.ads4blog.net/berita/

Kedai maya under construction until end of Dec 2010,
Interesting stuff 4 u :
>> http;//shopping69.ads4mall.com

Datang beramai2 ke Jutawan Internet Business Preview :
>> http://www.knh13.com/p/httpwwwbankrakyatnetrefknh13.html

Rahsia Anak Pintar :
>> http://www.rahsiaanakpintar.com/index.php?ref=knh13

GREETINGS ONE & ALL OF ADS4BUCKS¡K First we would like to take this opportunity
to thank our Deputy Finance Minister, YB Senator Dato¡¦ Dr. Awang Adek Hussin
for

being with all of us at Ads4Bucks HQ on the 24th Nov 2010 to officiate and
launch

Ads4Merchants in the presence of Agents, Prospects & Media. We also take this
moment to thank Toh Sedewa Raja Datuk Abdul Talib Fahmi, Dr HJ Zainol Anuar Bin
Mohd Sharif,

Members of the Media, Ads4Bucks Top Agents and everyone who may have been
direct

or indirectly involved in making this Glorious and Historical Occasion a truly
memorable one. Thank you¡K Thank you¡K Thank you.
Datang beramai2 ke Internet Business Preview :
>> http://www.knh13.com/p/httpwwwbankrakyatnetrefknh13.html
>> http://knh13.asd4blog.net

Kirim email ke