Hallo,
Bedankt voor je mail. Jullie groepje ziet er veelbelovend uit. Spijtig dat het zo ver van bij mij is (ik woon in de buurt van Leuven) ter informatie: ik heb een desktop destijds gekocht met Windows XP en was daar zeer tevreden over. In april van vorig jaar overgeschakeld naar Ubuntu 12.04 en ondertussen upgegraded naar 14.04 - werkt prima. Ondertussen heb ik ook een afgedankte laptop (Dell) gekregen waar nog Windows 98 op stond - dit vervangen door Linux Mint 17.1 en daarmee aan het experimenteren. Ik wil graag op de hoogte blijven van jullie cursussen en misschien deze per mail ontvangen of in de toekomst volgen van op afstand
groeten

maurice