Ok, nu kan je gewoon openshot terug installeren. Dat python pakket zou
ook geïnstalleerd moeten worden.

sudo apt-get install openshot

Daarna zou openshot geïnstalleerd moeten zijn en terug moeten werken.

Als je daarna dezelfde fout hebt, voer dan volgend commando uit en
stuur de output door:

ls /etc/apt/sources.list.d