mijn videokaart is een GTX 750 Ti

ik heb intussen ubuntu 16.04 op een oudere pc (ook met een nvidia kaart)
gezet en daar had ik geen enkel probleem mee
probeerde eerst de try en ook dat werkte daarop
heb intussen gelezen dat dit probleem wel meer voorkomt bij medion pc's
bedankt aan iedereen om mee te denken

is voor het eerst dat ik linux gebruik denk dus dat ik nog veel hulp zal
nodig hebben :)

zo ben ik op zoek naar een goed beginnersboek
iemand enig idee

mvg,

dan