Αγαπητοί φίλοι

Τις προηγούμενες ημέρες είχα υποβάλει κάποια ερωτήματα αλλά πήρα απάντηση
μόνο στο 3 και ευχαριστώ πολύ. Αλλά το 4ο είναι πολύ σημαντικό για μένα και
παρακαλώ πολύ οποιος ξέρει κάτι ας μου απαντήση. Η ερώτηση είναι η παρακάτω:

Στον υπολογιστή αυτόν εχω και windows κάτι που πάει σε λίγο καιρό για
κατάργηση. Στο internet συνδέομαι μέσω ασύρματου δικτύου που έχω
εγκαταστήσει. Το ubuntu βλέπει την κάρτα ασύρματου δικτύου και μπαίνω
κανονικά στο δίκτυο αλλά με πολύ λίγο σήμα 1 γραμμή με αποτέλεσμα αρκετά
συχνά να αποσυνδέεται. Ενώ στο ίδιο μηχάνημα στην ίδια θέση με windows το
σήμα είναι full. Η κάρτα ασύρματου δικτύου είναι της LEVEL ONE WNC-0300 PCI.

Αυτά μπορεί να τα έχετε ξανααπαντήσει και ζητώ συγνώμη αλλά είμαι νέος στο
άθλημα και προσπαθώ να μάθω.

Ευχαριστώ εκ των προταίρων.-

--
Argyriou Sokrates