Eixa parei simera til stin Dell edo stin ellada kai malista den eixan
provlma na mou poulisoun ena laptop xoris Windows arkei na dialekso apo
auta pou exoun sto site oi na oriso ti thelo na exo pano gia exartimata
, mporei kapios na dei ta modela sto www.dell.gr
kai na mou protinei kapio modelo ?

P.S. Sorry gia greeklish.

O/H Σταύρος Τεμερτζίδης έγραψε: