2008/1/12 Konstantinos Togias <[EMAIL PROTECTED]>:

> Σε firefox κάτω από Ubuntu 7.04 - the Feisty Fawn - το video στη
> συγκεκριμένη σελίδα παίζει κανονικότατα. Επισυνάπτω τη σελίδα
> about:plugins του firefox για να δεις τα πρόσθετα που έχω
> εγκατεστημένα για video μήπως σου λείπει κάποιο. Αν σου λείπει, απλά
> ψάξε στο synaptic και εγκατέστησέ το.
>

> --
> Konstantinos Togias
> University Of Patras
> Dept. of Mathematics

Sorry, Μόλις είδα ότι με save as html δεν σώζει σωστά το about:plugins
ο firefox... Στο επισυνάπτω σαν αρχείο κειμένου.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras

    Όνομα αρχείου: libflashplayer.so
    Shockwave Flash 9.0 r48

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
application/x-shockwave-flash   Shockwave Flash         swf     Ναι
application/futuresplash        FutureSplash Player     spl     Ναι

Totem Web Browser Plugin 2.18.1

    Όνομα αρχείου: libtotem-basic-plugin.so
    The Totem <http://www.gnome.org/projects/totem/> 2.18.1 plugin
    handles video and audio streams.

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
application/ogg         Ogg multimedia  ogg     Ναι
video/mpeg      βίντεο MPEG       mpg, mpeg, mpe  Ναι
audio/wav       ήχος WAV    wav     Ναι
audio/mpeg      ήχος MP3    mp3     Ναι

Windows Media Player Plug-in 10 (compatible; Totem)

    Όνομα αρχείου: libtotem-gmp-plugin.so
    The Totem <http://www.gnome.org/projects/totem/> 2.18.1 plugin
    handles video and audio streams.

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
application/x-mplayer2  βίντεο AVI        avi, wma, wmv   Ναι
video/x-ms-asf-plugin   ASF video       asf, wmv        Ναι
video/x-msvideo         βίντεο AVI        asf, wmv        Ναι
video/x-ms-asf  ASF video       asf     Ναι
video/x-ms-wmv  WMV video       wmv     Ναι
video/x-wmv     WMV video       wmv     Ναι
video/x-ms-wvx  Λίστα αναπαραγωγής     wmv     Ναι
video/x-ms-wm   ASF video       wmv     Ναι

DivX? Web Player

    Όνομα αρχείου: libtotem-mully-plugin.so
    The Totem <http://www.gnome.org/projects/totem/> 2.18.1 plugin
    handles video and audio streams.

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
video/divx      βίντεο AVI        divx    Ναι

QuickTime Plug-in 7.1.3

    Όνομα αρχείου: libtotem-narrowspace-plugin.so
    The Totem <http://www.gnome.org/projects/totem/> 2.18.1 plugin
    handles video and audio streams.

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
video/quicktime         QT video        mov     Ναι
video/mp4       MPEG-4 video    mp4     Ναι
image/x-macpaint        MacPaint Bitmap image   pntg    Ναι
image/x-quicktime       σχέδιο Macintosh Quickdraw/PICT   pict, pict1,
pict2      Ναι

Java(TM) Plug-in 1.5.0_11-b03

    Όνομα αρχείου: libjavaplugin_oji.so
    Java(TM) Plug-in 1.5.0_11

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
application/x-java-vm   Java            Ναι
application/x-java-applet       Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.1   Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.1.1         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.1.2         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.1.3         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.2   Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.2.1         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.2.2         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.3   Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.3.1         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.4   Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.4.1         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.4.2         Java            Ναι
application/x-java-applet;version=1.5   Java            Ναι
application/x-java-applet;jpi-version=1.5.0_11  Java            Ναι
application/x-java-bean         Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.1     Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.1.1   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.1.2   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.1.3   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.2     Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.2.1   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.2.2   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.3     Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.3.1   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.4     Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.4.1   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.4.2   Java            Ναι
application/x-java-bean;version=1.5     Java            Ναι
application/x-java-bean;jpi-version=1.5.0_11    Java            Ναι

Helix DNA Plugin: RealPlayer G2 Plug-In Compatible

    Όνομα αρχείου: nphelix.so
    Helix DNA Plugin: RealPlayer G2 Plug-In Compatible version 0.4.0.581
    built with gcc 3.2.0 on Feb 1 2006

Τύπος MIME         Περιγραφή      Επιθέματα
Ενεργές
audio/x-pn-realaudio-plugin     RealPlayer Plugin Metafile      rpm     Ναι