2008/1/17 SOKRATES ARGYRIOU <[EMAIL PROTECTED]>:
> Καλημέρα σε όλους!!
>
> Σε κάποιο μηχάνημα βάλαμε με εναν φίλο xubuntu. Ξέρει κάποιος αν μπορώ να
> φορτώσω περιβάλλον GNOME επειδή δουλεύει XFCE. Βασικά θέλω τις ευκολίες του
> GNOME.
>
> ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
>
>  --
> P Think before you print.
> Argyriou Sokrates
> Technikal Satelite engenering
> Thesaloniki Greece

Αν κατάλαβα καλά, θες να μπορείς να χρησιμοποιείς και περιβάλλον gnome
στο μηχάνημα. Αυτό γίνεται απλά εγκαθιστόντας το μεταπακέτο
ubuntu-desktop από το synaptic ή με apt-get από την κονσόλα. Αφού
εγκατασταθεί το ubuntu-desktop με όλες τις εξαρτήσεις του, στο επόμενο
login στο μηχάνημα θα μπορείς να επιλέξεις περιβάλλον gnome ή xfce από
την οθόνη εισόδου πατώντας στην επιλογή "Session" ή "Συνεδρία" στα
Ελληνικά.

--
Konstantinos Togias
University Of Patras