Φυσικά και μπορείς να εγκαταστήσεις το ubuntu σαν μοναδικό λειτουργικό στο
laptop που εχεις. Από τα στοιχεία του ειναι λίγο οριακός με 512ΜΒ RAM αλλά
θα δουλέψει. Απλά βάζεις το livecd και αφου ξεκινήσει κάνεις εγκατάσταση.

Στις 5/2/2008, basilhs <[EMAIL PROTECTED]> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering
Thesaloniki Greece