2008/2/9 Pavlos Ponos <[EMAIL PROTECTED]>:
> Καλημέρα σε όλους.
>
> Είναι ένα πρόβλημα που το αντιμετωπίζω εδώ και καιρό(2 μήνες) και
> προσπαθούσα να βρω λύση αλλά μάταια.
>
> Έχει να κάνει με τον Αναπαραγωγέα Ταινιών ή αλλιώς Totem.
>
> Όποιο βίντεο και αν δω με αυτό, μου το βγάζει σε απόχρωση του πράσινου.
> Επίσης και τα βίντεο μέσω Web(όχι YouTube κτλ) που χρησιμοποιούν plug in
> του Totem...
>
> Πειραματίστικα με το Color Balance αλλά είτε έβγαινει σε κίτρινο ή σε
> μπλε...
>
> Μέχρι και απομάκρυνση και ξανά εγκατάσταση έκανα...
>
> Καμία ιδέα έχουμε...

Νομίζω έχει ξανασυζητηθεί το θέμα στη λίστα και οφείλεται σε συνδυασμό
συγκεκριμένων καρτών γραφικών με συγκεκριμένες εκδόσεις οδηγών γι'
αυτές... Κάνε ένα search στα αρχεία της λίστας από εδω:
http://www.nabble.com/Ubuntu-gr-f12741.html ... Εικάζοντας: Ίσως το
πρόβλημα λυθεί με την αναβάθμιση των οδηγών για την κάρτα γραφικών σου
στην πιο πρόσφατη έκδοση που διαθέτει η εταιρία παραγωγής.

--
Konstantinos Togias
Research Academic Computer Technology Institute