SOKRATES ARGYRIOU wrote:
> Καλημέρα σε όλους
>
> Οσα προιόντα της level one αγορασα υποστηρίζονταν απο το ubuntu. Εχει
> chipset Atheros οπότε λογικά δουλεύει άψογα.
Το γνωστό chipset Atheros δεν είναι διαθέσιμο σε συσκευές USB παρά μόνο
σε miniPCI και PCMCIA.
Η εταιρία Atheros αγόρασε μια άλλη εταιρία που παράγει chipset για USB,
και του δίνει μια κωδική ονομασία που μοιάζει με το γνωστό Atheros.
Είναι τυπικό εταιρίες να χρησιμοποιούν chipset από διάφορες πηγές, ακόμα
και μεταξύ παρόμοια μοντέλα (όπως Linksys).

Η επικοινωνία με την εταιρία είναι μια προσφορά που μπορεί να κάνεις
κάποιος στο ελεύθερο λογισμικό, μια προσφορά που δεν χρειάζεται τεχνικές
γνώσεις.

Αν η εταιρία Level One απαντήσει θετικά, θα είναι καλό να προτείνουμε τα
προϊόντα της (συγκεκριμένα μοντέλα) ως συμβατά με Linux.

Σίμος